Publicējot ziņojumu par pāreju uz vienotu skolu 2024./2025. mācību gadā, Izglītības kvalitātes valsts dienests (kvalitātes dienests) norāda uz latviskas vides veidošanas nozīmi izglītības iestādēs. Ziņojumā secināts, ka pāreja uz mācībām tikai valsts valodā skar ne tikai bijušās mazākumtautību izglītības iestādes Latvijā, bet daudz lielāku skolu skaitu. Tādēļ, kā norādīts ziņojumā, turpmākai sekmīgai pārejai uz mācībām tikai valsts valodā nepieciešama aktīva pašvaldību rīcība, plānojot skolu…
Publicējot ziņojumu par pāreju uz vienotu skolu 2024./2025. mācību gadā, Izglītības kvalitātes valsts dienests (kvalitātes dienests) norāda uz latviskas vides veidošanas nozīmi izglītības iestādēs. Ziņojumā secināts, ka pāreja uz mācībām tikai valsts valodā skar ne tikai bijušās mazākumtautību izglītības iestādes Latvijā, bet daudz lielāku skolu skaitu. Tādēļ, kā norādīts ziņojumā, turpmākai sekmīgai pārejai uz mācībām tikai valsts valodā nepieciešama aktīva pašvaldību rīcība, plānojot skolu tīkla attīstību un nodrošinot mācības pedagogiem par darbu lingvistiski neviendabīgā vidē. Kvalitātes dienesta 2024./2025. mācību gadā īstenotā izvērtējuma dati ļauj secināt, ka izglītības iestādes pārmaiņu procesu plānoja mērķtiecīgāk nekā 2023./2024…
30.09.2025.