Publicēts: 20.08.2025.
Pretendentiem jāpiesakās līdz
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr.90001259032) izsludina atklātu konkursu uz Kvalitātes nodrošināšanas departamenta (KVD) vecākā eksperta/es – valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance) uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:- organizēt un īstenot informācijas un datu ieguvi, apkopošanu un analīzi par vispārējās un profesionālās izglītības kvalitāti;- veidot informācijas un datu pārskatus par izglītības kvalitātes nodrošināšanas jautājumiem vispārējā un profesionālajā izglītībā;- organizēt un sniegt metodisko atbalstu izglītības iestāžu vadītājiem akreditācijas uzdevumu ieviešanā un izglītības iestādes darbības pilnveidē;- apmeklēt izglītības iestādes, lai sniegtu atbalstu izglītības kvalitātes nodrošināšanas jautājumos, izvērtētu izglītības iestāžu darbības dinamikas izaugsmi, nodrošinot pēc akreditācijas monitoringu;- piedalīties vispārējās un profesionālās izglītības iestāžu pašvērtēšanas un ārējās vērtēšanas metodikas pilnveidē un informatīvo materiālu izveidē;- konsultēt izglītības iestāžu vadītājus, pašvaldību izglītības speciālistus par pašvērtēšanas jautājumiem;- sagatavot dokumentus amata kompetences jautājumos un nodrošināt to virzību dokumentu resursu vadības sistēmā "Namejs";- sagatavot amata kompetencei atbilstošu informāciju atbilstoši informācijas pieprasījumiem un iestādes gada publiskajam pārskatam;- piedalīties darba grupās un komisijās.
Galvenie amata pienākumi:- organizēt un īstenot informācijas un datu ieguvi, apkopošanu un analīzi par vispārējās un profesionālās izglītības kvalitāti;- veidot informācijas un datu pārskatus par izglītības kvalitātes nodrošināšanas jautājumiem vispārējā un profesionālajā izglītībā;- organizēt un sniegt metodisko atbalstu izglītības iestāžu vadītājiem akreditācijas uzdevumu ieviešanā un izglītības iestādes darbības pilnveidē;- apmeklēt izglītības iestādes, lai sniegtu atbalstu izglītības kvalitātes nodrošināšanas jautājumos, izvērtētu izglītības iestāžu darbības dinamikas izaugsmi, nodrošinot pēc akreditācijas monitoringu;- piedalīties vispārējās un profesionālās izglītības iestāžu pašvērtēšanas un ārējās vērtēšanas metodikas pilnveidē un informatīvo materiālu izveidē;- konsultēt izglītības iestāžu vadītājus, pašvaldību izglītības speciālistus par pašvērtēšanas jautājumiem;- sagatavot dokumentus amata kompetences jautājumos un nodrošināt to virzību dokumentu resursu vadības sistēmā "Namejs";- sagatavot amata kompetencei atbilstošu informāciju atbilstoši informācijas pieprasījumiem un iestādes gada publiskajam pārskatam;- piedalīties darba grupās un komisijās.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskais vai profesionālais bakalaura grāds, vēlams pedagoģijā, kvalitātes vadībā, ekonomikā vai vadībzinībās;
- darba pieredze izglītības iestādē pedagoga vai vadošā amatā (vismaz 3 gadi);
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus;
- prasme veidot klientorientētu komunikāciju un saskarsmi;
- pieredze strādāt ar lielu informācijas apjomu;
- teicamas digitālās prasmes un biroja tehnikas lietošanas pārzināšana;
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus.