ESF projekts PuMPuRS

Lai gan ārkārtējās situācijas ierobežojumi ir veikuši korekcijas arī projekta SAM 8.3.4.  “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai” PuMPuRS īstenošanā, un atbalsta pasākumus izglītojamiem un skolotājiem klātienē līdz ārkārtējās situācijas beigām nav iespējas nodrošināt, joprojām ikvienai izglītības iestādei, kura ir iesaistījusies projektā, ir iespēja atbalstīt skolēnus un skolotājus.
Šobrīd ir aktualizējušās emocionālās problēmas gan skolēniem, gan vecākiem, gan skolotājiem. Lai situāciju normalizētu, nepieciešama visu pušu iesaiste.
Projekta ietvaros ir pieejams atbalsts gan izglītojamiem, gan pedagogiem.
Skolēniem Projektā ir pieejams gan konsultatīvais, gan ekonomiskais atbalsts.
Lai realizētu projekta konsultācijas attālināti un tās būtu iespējams attiecināt, nepieciešams direktora rīkojums par konsultāciju organizēšanu attālināti.
 

Rīkojumā norāda:

  • kā tiks organizētas attālinātās konsultācijas (e-klasē/skype/whatsapp u.c.);
  • kādi pedagogi organizēs attālinātās konsultācijas;
  • kuriem izglītojamajiem tiks organizētas attālinātās konsultācijas (norāda arī plāna ID kodu);
  • kā izglītojamie apliecinās, ka konsultācija ir saņemta (e-pasts, e-klases ieraksts u.c.).

Skolēniem ir pieejams arī ekonomiskais atbalsts – ēdināšanai, naktsmītnēm un transportam.
Skolas vadība pieņem lēmumu par to, kāda veida ekonomiskais atbalsts skolēnam ir nepieciešams. Kārtība, kādā skolēns var saņemt atbalstu ēdināšanai ir līdzīga pavasarī gūtajai pieredzei. Ja skolēns saņem atbalstu ēdināšanai pašvaldības finansējuma ietvaros, tad šāda paša veida atbalstu no projekta skolēnam nenosaka.
Naktsmītnes un transporta kompensācijas ir piešķiramas tiem bērniem, kuri ārkārtas situācijas laikā dzīvo kopmītnēs vai dienesta viesnīcās. Šiem skolēniem tiek apmaksātas uzturēšanās izmaksas kopmītnēs un transporta izmaksas nokļūšanai uz un no kopmītnēm.
Lai tiktu attiecinātas izmaksas par dienesta viesnīcu/kopmītnēm un transportu, nepieciešamas izglītības iestādes direktora rīkojums.
Šajā, visiem sarežģītajā situācijā, skolēniem visvairāk ir nepieciešams emocionālais atbalsts.